2 november 2017  Sportinstructeurs Fioretti College bedanken vrijwilligersploeg Blauw Geel’38

Geplaatst op 2 november 2017 • 8:59 • Clubnieuws

Op uitnodiging van de sportinstructeurs Fioretti College nam de vrijwilligersploeg deel aan een voortreffelijke maaltijd in het restaurant. Het gehele jaar door was de vrijwilligersploeg bereid voor hand- en -spandiensten op het sportpark! De ploeg werd ontvangen door dhr. Hanegraaf en chef-restaurant Niels . Vele leerlingen waren actief met het bedienen van de gasten en wat gezegd mag worden de kwaliteit van de bediening was TOP. Maurice Bissels, vakdocent koksopleidingen, was in alle vroegte bezig alle ingrediënten klaar te zetten voor de leerlingen. Wat hebben wij genoten van de maaltijd! Als voorgerecht een gebonden champignonsoep. Het hoofdgerecht een prachtig opgemaakt stukje vis met heerlijke saus en als toetje een bolletje ijs met chocoladesaus. Dit alles werd ook nog voorzien van een drankje. De vrijwilligersploeg bedankt de keuken en de sportinstructeurs voor deze maaltijd  en zijn gaarne bereid de komende jaren zich in te zetten in het wel en wee op het sportpark!