17 maart 2014  John Janssen stopt bij ‘zijn’ veteranen

Geplaatst op 17 maart 2014 • 12:53 • Clubnieuws

Een vooral gezellig afscheid zou er zaterdag jl. zijn voor John Janssen aansluitend op de wedstrijd van de BlauwGeel’38 Veteranen B tegen Boerdonk. Gezellig was het tijdens en vooral na de wedstrijd. Bijzonder was dat deze laatste wedstrijd voor John, omdat hij in april zal worden geholpen aan een nieuwe heup, werd gefloten door zijn eigen vader. Piet Janssen, inmiddels dik in 70, vond het wel een leuke afwisseling van zijn wekelijkse acties bij de senioren van Blauw Geel’38. Een kwartier voor tijd zou John een wissel ‘krijgen’ en met een de geplande bos bloemen afscheid nemen. Het noodlot bleef net daarvoor niet uit. In een botsing met sterke man van Boerdonk ging John nog plat en eindigde zijn wedstrijd met een scheurtje boven de lip. Eerst de waterzak en vervolgens toch maar de bloemen, zo bleek het devies. John blijft actief voor en met de veteranen en natuurlijk een trouwe supporter.

IMG_0039

Links(in het blauw) John Janssen en uiterst rechts scheids en vader Piet Janssen
Foto: Gerard Beekmans