4 oktober 2015  Een verdiend punt voor Blauw Geel 1

Geplaatst op 4 oktober 2015 • 21:29 • Clubnieuws

SC Vlissingen – Blauw Geel`38/JUMBO ( 0-0 ) 2-2. Omstreeks een uur kwam de bus van blauwgeel aan in een zon overgoten Vlissingen. De eerste helft van de wedstrijd leverde niet veel spektakel op. Blauwgeel had wel de intensie van aanvallen, maar kwam niet door de verdediging van Vlissingen. Aanvallend maakte Vlissingen ook geen vuist. Na rust een fel aanvallend Blauwgeel, wat resulteerde in een schot van 16 meter van Brain Peters, die de stand op 0-1 bracht. In dezelfde minuut scoorde Josimar Pattinama de 1-1. Blauwgeel kreeg wel meer zelfvertrouwen en probeerde meer aan te vallen. De inzet van de ploeg was groot en fel, maar er viel geen doelpunt. In de 80e minuut kreeg Vlissingen een terechte penalty die benut werd door Josimar Pattinama. Blauwgeel bleef er in geloven en in de 84e minuut een vrije trap van Mustafa Guler, die precies op het hoofd van Gerke van den Akker belandde en hard en zuiver inkopte. 2-2 . Vlissingen probeerde de wedstrijd nog naar zicht toe te trekken maar de uitslag bleef zo staan. Het was een verdiend punt voor de mannen van Erwin van Breugel en geeft de supporter weer moed voor de volgende wedstrijd. Mannen proficiat!

Verslag en Foto’s: Gerard Beekmans

De Opstelling:

Dennis van Ballegooy, Freek Langemans Martijn van Loon (Furkan Guler) Sten van Vessem Mustafa Guler Brian Peters (Tresor Shema) Murat Korkmaz Emiel van der Sanden Nicky Scheepers Desley Schilders.