31 december 2014  Camera bewaking in en om sportaccomodatie

Geplaatst op 31 december 2014 • 10:01 • Clubnieuws

Medio november is de 1e camera in een reeks van meerderen geïnstalleerd om niet alleen te waken over de eigendommen van blauwgeel en van onze leden, maar ook om zaken vast te leggen die gewoonweg niet horen op het sportpark.  24 uur/dag worden de beelden van deze buitenopnamen opgeslagen waardoor we altijd terug kunnen kijken naar specifieke gebeurtenissen. Ook bestaat er de mogelijkheid om realtime vanuit thuis of via de telefoon te kijken wat er op het sportpark plaatsvindt. Natuurlijk is dit laatste slechts voor een enkeling weggelegd. Aarzel dus niet om ingeval van een incident op het sportpark contact op te nemen met facilitairezaken@blauwgeel.nl om middels de camerabeelden een duidelijker beeld te krijgen van het incident en de mogelijke dader(s).

Reanimatie cursus

AED

Recentelijk zijn een 14-tal mensen binnen blauwgeel niet alleen opgeleid voor het bedienen van de AED maar ook bekwaam in het uitvoeren van een reanimatie. Het ligt in de bedoeling om dit jaarlijks te herhalen met een wisselende groep zodat wij uiteindelijk altijd iemand op het complex hebben die deze vaardigheden heeft.

Calamiteitenplan

Op een aantal plaatsen waaronder de materiaalruimte en de het wedstrijdsecretariaat ligt sinds kort een calamiteitenplan voor onze vereniging. Dit is een eerste aanzet en alle op – en aanmerkingen worden de komende tijd nog verwerkt om uiteindelijk tot een sluitend geheel te komen. Alle input is welkom op facilitairezaken@blauwgeel.nl

Namens SV Blauw Geel ’38/JUMBO,

Willy de Poorter Facilitaire zaken