11 maart 2017  Pupillen Scheidsrechters geslaagd

Geplaatst op 11 maart 2017 • 18:06 • Clubnieuws

Op dinsdagavond 7 maart stond de tweede cursusavond gepland voor de pupillenscheidsrechters. Een tiental spelers uit de JO15 afdeling zijn bereid gevonden om aan deze cursus deel te nemen. Deze avond stond onder leider van Rob Heemskerk van de KNVB. Deze avond bestond uit een praktijkgedeelte op het veld. Daarna stonden er twee wedstrijden gepland. 4 teams uit de  O11 afdeling waren bereid gevonden om deze cursus te ondersteunen. Na afloop van de wedstrijden was het tijd voor een toets moment. Iedereen was geslaagd en enkele spelers heeft zaterdag al een wedstrijd gefloten. De begeleider van de KNVB was zeer content met het niveau van de scheidsrechters. Komende weken zullen deze jongens de wedstrijden van Blauw Geel’38/JUMBO begeleiden op zaterdagochtend. We feliciteren: Wouter Verberk, Ton Meulemans, Tom van Ras, Pepijn van Olphen, Pascal Huijstee, Niels vd Rijdt, Nico Daniel en Niels Ceelen met het behalen van hun certificaat. We willen de JO11-5, JO11-7, JO11-9 en JO11-10 hartelijk danken voor hun bijdrage deze avond.

Op de foto de geslaagden met in het midden Rob Heemskerk van de KNVB.

Frank van Leuken (Scheidsrechtercoördinator Pupillen)