20 januari 2018  Pupil van de Week: Dennis Leenders

Geplaatst op 20 januari 2018 • 6:00 • ClubnieuwsPupillen

Dennis is super blij dat hij pupil van de week is! Zijn hobby’s zijn voetballen bij Blauwgeel, voetballen bij Meliani en gamen liefst FIFA of autoracen. Ook vissen vindt Dennis erg leuk. Dennis zit op Basisschool ’t Ven in groep 5 bij juf Esther en Isabelle. Dennis zijn favoriete club is naast Blauwgeel, de beste voetbalclub die er is FC Barcelona en de beste voetballer is natuurlijk Messi aldus hem.

Hierbij nodigen wij jou uit op zondag 28 Januari om pupil van de week te zijn bij ons Vaandel team tegen Hercules. Natuurlijk zijn ook broertjes en zusjes opa’s en oma’s van harte welkom. Je wordt om 13.45 uur op ons sport park verwacht waar jij je dan moet melden bij de business club waar je zult worden ontvangen door Mia van Breugel of Karin van Dijk. Wij wensen jou een hele fijne en sportieve middag toe.