3 juni 2013  Per direct geen trainingen meer

Geplaatst op 3 juni 2013 • 18:23 • Clubnieuws

Zoals eerder aangegeven zijn er voor geen enkel team meer trainingen vanaf 31 mei. Indien er toch gebruik wordt gemaakt van de velden op onze accommodatie is dit onder de verantwoordelijkheid van de betreffende trainer. Gebruik maken van kleedlokalen en materialen van de club is echter niet meer mogelijk. In principe kan iedereen gebruik maken van de velden op het PWA-sportpark voor zover gemeentelijke richtlijnen dit toelaten, er is dus geen enkel recht van wie dan ook op welk tijdstip dan ook. Iedereen een prettige zomervakantie gewenst en tot ziens in augustus 2013 (voor exacte tijdstippen wanneer er activiteiten plaats vinden graag de website raadplegen).