28 februari 2021  MOOI BEDRAG OP GROTE BLAUW GEEL’38/JUMBO CLUB DAG

Geplaatst op 28 februari 2021 • 11:19 • NieuwsClubnieuwsPupillen

MOOI BEDRAG OP GROTE BLAUW GEEL’38/JUMBO CLUB DAG

Afgelopen zaterdag kon dan eindelijk de Blauw Geel’38 JUMBO clubdag plaatsvinden op ons sportpark. We mogen om meerdere redenen spreken van een zeer geslaagde dag. Als je de vrolijke en voldane gezichten van de spelers en speelsters zag, dan was het sowieso al een succes. Uiteindelijk is dat reden waar we het allemaal voor doen. Echter als je daarnaast ook nog eens een hartstikke mooi bedrag ophaalt van €6039,50 dan is dat mooi voor de club en ook de jeugd. Want met dit bedrag gaan we een pannaveld realiseren waar we nog heel veel plezier aan gaan beleven.

Bij deze willen we alle vrijwilligers, sponsoren, trainers, leiders, spelers en speelster enorm bedanken voor hun enthousiaste bijdrage. Het was een mooie, zonnige, gezellige, succesvolle en sportieve clubdag die mogelijk jaarlijks op het programma komt te staan.