16 juni 2013  Kunstofkozijn cadeau van Van Pinxteren

Geplaatst op 16 juni 2013 • 13:22 • Clubnieuws

Licht in de duisternis en veel gemak. Ongetwijfeld hebben al veel BlauwGelers het gezien maar het moment om er even bij stil te staan was de afgelopen week. Initiator is Jan Verhallen en Pierre van Wanrooij en geweest. Zij vonden het toch wel een zinnig, en terecht, dat Berriette van Wanrooij –die al langere tijd de wekelijks grote was van Blauwgeel wast en klaar maakt voor de nieuwe week- wel wat meer licht verdiende in de wasruimte. Natuurlijk is het gemak hiervan erg duidelijk. In de relatie met Kozijnenmaker Van Pinxteren, werd de partner gevonden die deze wens kon en vooral wilde, vervullen. Een dubbele deur met aan beide zijden een raampartij, geeft Berriette meer licht en gemak. Dat gemak is natuurlijk ook voor alle voetballers, die nu een nog makkelijker weg vinden naar de wasruimte. Gert Jan vd Heijden, van Van Pinxteren kozijnen, was woensdag bij de club om uit handen van secretaris Jan de Ruijter het welverdiende bloemetje te ontvangen en natuurlijk werden ook de initiators en Berriette niet vergeten. Gert Jan hartelijk dank voor dit fantastische gebaar.