17 september 2017  Eredivisie voetbal in Veghel

Geplaatst op 17 september 2017 • 20:31 • Clubnieuws

VVV Venlo is donderdag 21 sept. de beker-opponent in Veghel

Donderdag 21 september is het zover! Door het kampioenschap van afgelopen jaar en nog een keer door de bekerwinst, verdiende ‘ons’ BlauwGeel de start in de KNVB-beker. In een werkelijke thriller werd in de 2e voorronde vv Spakenburg met een 3-2 winst naar huis gezonden, hetgeen ons het recht gaf te starten in de ‘grote beker’. De KNVB loting zorgde dat wij werden gekoppeld aan eredivisionist, VVV Venlo. De ploeg uit Venlo kende een prima start in de eredivisie en verbaasde daarmee vriend en vijand.

Zondag 17 september, werd in Arnhem, met een strafschop in extremis, toch nog een punt gepakt. De Venlo-naren namen een 1-1 mee naar Limburg in de competitie bij Vitesse. Precies op de dag dat BlauwGeel38/Jumbo de eerste en verdiende winst pakt in de derde divisie ten koste van HSC’21 uit Haaksbergen met een 4-2 winst naar donderdag toe kan genieten.

Kaarten

Voor een dergelijke voetbalpot hebben we natuurlijk een verkoop van kaarten. Iedereen, behalve de eigen BlauwGeel-jeugd, dient een entreekaart te kopen. Voor slechts €10,00 is de wedstrijd voor iedereen toegankelijk. Een happening waar je natuurlijk als Blauwgeler maar ook zeker als voetballiefhebber graag voor uit je stoel komt.

Voorverkoop

Op dinsdag 19 en woensdag 20 september kun je het kaartje al bemachtigen in ons eigen clubhuis. Op beide dagen kun jij jouw entreekaartje dan al in bezit krijgen. In ons eigen clubhuis kun je dan terecht tussen 18.30uur en 20.30 uur voor jouw entreebewijs. Uiteraard kunnen ook nog kaarten worden gekocht aan de kassa, voorafgaand aan de wedstrijd op 21september. Zorg erbij te zijn op de 21e september a.s. en geniet van een ongetwijfeld hardwerkend BlauwGeel en onze eredivisie gasten uit Venlo. Aanvang op ons eigen sportpark van deze meer dan bijzondere avond is om 19.45 uur. Zorg dat je er tijdig bent en geniet!