5 februari 2017  Een geslaagde vrijwilligersavond

Geplaatst op 5 februari 2017 • 21:45 • Clubnieuws

Behoorlijk wat mensen waren op zaterdag 4 februari aanwezig op de jaarlijkse vrijwilligersavond om onder het genot van een hapje en een drankje samen een leuke avond te hebben. Vanzelfsprekend was iedereen benieuwd wie er op deze avond extra in het zonnetje werden gezet. De Peter van Zoggel aanmoedigingsprijs, bestemd voor een jeugdige vrijwilliger, werd deze avond uitgereikt door Josée  van Zoggel. Vol trots was zij om namens haar man deze prijs uit te reiken aan Bob van DijkBob zet zich al jaren in bij de pupillen, niet alleen als trainer/coach maar ook als lid van de kampstaf. De vrijwilliger van het jaar is Noimin Imankarijo. Een gedreven voetballiefhebber die vol passie werkt met jonge spelers en zijn netwerken optimaal gebruikt om kinderen te laten genieten van hun hobby . Namens Pierre en Beriette van Wanrooij mocht Noimin ook nog een dinercheque in ontvangst nemen. Voorafgaand aan deze uitreiking werden Gerard de Kock en Vincent van Liempt door de KNVB in het zonnetje gezet , beide heren ontvingen de zilveren KNVB-speld. Al met al een geslaagde avond , speciaal voor onze vrijwilligers.