15 oktober 2015  Deze week gaat onze aandacht uit naar C9.

Geplaatst op 15 oktober 2015 • 9:57 • Clubnieuws

C9 verdiend een groot compliment. Afgelopen zaterdag hebben zij, in het teken van de week van de scheidsrechter, de scheidsrechter van dienst een aardig presentje gegeven. Met een brede glimlach heeft dhr Smits, al jarenlang club scheidsrechter bij Blauw-Geel’38/Jumbo, een doos chocolade mogen ontvangen van dit elftal. De doos was versiert met een elftal foto van dit team. Dit gebaar werd zeer op prijs gesteld door zowel de scheidsrechter, als het gehele (jeugd) bestuur van Blauw-Geel’38/Jumbo. Zonder scheidsrechter geen wedstrijd is het gehoorde motto van dit team. Heren bravo en een groot compliment voor jullie. A.s. zaterdag de uitwedstrijd tegen Venhorst C2. Deze tegenstander moet verslagen worden wil C9 nog eindigen in de hoogste regionen van deze competitie. Ook Blauw-Geel’38/Jumbo C8 maakt deel uit van deze competitie, die voor C9 redelijk zwaar is. C9 staat op een zesde plaats en kan stijgen als het Venhorst dat op de vijfde plaats staat kan verslaan. Wij wensen de leiders en de spelers een leuke wedstrijd en wederom veel voetbalplezier in hun uitwedstrijd.

Met vriendelijke groet

Stephan Kouwenberg