4 november 2014  De jaarlijkse ledenvergadering van de grootste Veghelse sportvereniging, kende vooral veel gezelligheid.

Geplaatst op 4 november 2014 • 11:09 • Clubnieuws

Zowel het jaarverslag van de secretaris en de penningmeester, konden snel worden goedgekeurd en daarna is het dan tijd voor verkiezingen. Jan de Ruijter(secretaris), Willy de Poorter(facilitaire zaken) en Vincent van Liempt (pr & communicatie) werden alle drie herkozen.

kantine-Manuela en Lisbeth jeanne CallaarsJeanne Callaars werd nog in de bloemen gezet voor haar inzet en werk m.b.t. het toenmalige clubblad en uiteraard werden ook de beide dames, Manuela en Lisbeth, in de bloemen gezet voor hun inzet en bijdrage.

Op de jaarvergadering is er altijd veel ruimte voor de jubilarissen. Twee leden, Ad Kennis en Peter Kuijpers, waren 50 jaar lid. Liefst 7 leden, Marc van de Berg, Ad van Boekel, Michel van Heeswijk, Theo van os, Andre Riether,, Paul de Schouwer en Hans van de Wiel kregen de speld behorend bij het veertig jaar lidmaatschap en David Baijens, Fried Brekelmans, Jos Claessens, Harold Daelmans, Api Karacus, Ruben Nuesink, Peter Teunis, Danny Verstegen, Rik Vissers kregen de versierselen van het 25 jarig lidmaatschap.

De versierselen van het 25-jarig lidmaatschap van voorzitter Frank Pulles, werd ten uitvoer gebracht door collega bestuurslid, John Verkuijlen.