18 april 2017  Beoogde opvolger is een feit

Geplaatst op 18 april 2017 • 19:04 • Clubnieuws

Foto: Peter Kuijpers

Als kandidaat opvolger voor het voorzitterschap van onze mooie verenigingen is het een uiterst bekende geworden. EDWIN van den Boom (49) is de kandidaat die tijdens algemene ledenvergadering van oktober a.s. als mogelijk voorzitter ter verkiezing wordt gepresenteerd. Edwin, in het dagelijks leven algemeen directeur van WIM creative agency, heeft het Blauw Geel hart meegekregen van vader Piet en moeder Ria. Al enkele jaren maakte Edwin ook deel uit van het bestuur van onze business club en heeft ook ruime bestuurlijke ervaring zoals hij eerder ook voorzitter was van cv De Kuussegatters. Echtgenote Nicole en de drie dochters, die de hockey-sport bij Geel Zwart beoefenen, complementeren het gezin van de aankomende preses. Wij wensen Edwin graag alle succes en hebben er alle vertrouwen in dat hij tijdens de komende ALV de overtuigende meerderheid zal krijgen om huidig voorzitter Frank Pulles op te volgen.