25 mei 2014  2E Meisjes Van leur Cupcake toernooi zeer geslaagd !!!

Geplaatst op 25 mei 2014 • 21:08 • Clubnieuws

Het prachtige weer zorgde ervoor dat het een drukte van jewelste was op PWA sportpark afgelopen zondagmorgen. Bijna 250 meisjes en liefst 20 teams kwamen afgelopen zondag ochtend op bezoek bij Blauw Geel’38.  4 voetbalvelden vol met meisjes en vele ouders oma’s en opa’s en bekenden zorgde voor een prachtige voetbalambiance  Liefst 4 toernooien werden er deze ochtend afgewerkt van meisjes E ( 8 jaar ) tot meisjes C ( 15 jaar ).  Dit leverde 80 spannende wedstrijden op, waarbij vele wedstrijden slechts met 1 goal verschil beslist werden of gelijk eindigde. Grote uitslagen waren er nauwelijks en dat betekende dus dat vele wedstrijden tot de laatste minuut spannend waren. Tussendoor werden alle meiden getrakteerd op een van Leur  Cupcake, uitgedeeld door jeugdvoorzitter Coen van Dijk en voorzitster activiteitencommissie Susan Kemps. Als gevolg van de vele positieve reacties kon de toernooiorganisatie na de prijsuitreiking al bekend maken dat ook in het seizoen 2014/2015 zeker een 3e editie zal komen van het Blauw Geel meisjes Van leur Cupcake toernooi.

Winnaars toernooien

E/F toernooi: Blauw Geel’38 ME2