13 augustus 2018  Pupillenscheidsrechters gezocht

Geplaatst op 13 augustus 2018 • 14:44 • NieuwsClubnieuws

Pupillenscheidsrechters gezocht

Komend seizoen organiseert BLAUWGEEL’38/JUMBO in samenwerking met de KNVB weer een scheidsrechterscursus voor pupillenwedstrijden. Dit zijn wedstrijden op het halve veld. Afgelopen seizoen floot een hele enthousiaste groep jeugdleden de wedstrijden van de pupillen. Een aantal van deze scheidsrechters heeft de cursus tot verenigingsscheidsrechter gevolgd en deze jongens fluiten komend seizoen op het grote veld. Dit jaar staat de cursus voor pupillenscheidsrechter weer op het programma. De cursus is voor leden vanaf 13 jaar. Je fluit dan enkele wedstrijden onder begeleiding en je leert tijdens de cursusavonden nog eens extra de spelregels. Lijkt het je leuk om op zaterdag wedstrijden te leiden en wil je iets voor de club doen. Geef je dan op via onderstaand mailadres en ik zal dan contact met je opnemen.

mailadres: frankvanleuken@outlook.com

Met vriendelijke groet,

Frank van Leuken (scheidsrechterscoördinator jeugd BLAUWGEEL’38/JUMBO)

Bjordi Ravesteijn (begeleiding jeugdscheidsrechters BLAUWGEEL’38/JUMBO)