11 september 2014  Mededeling Ledenadministratie.

Geplaatst op 11 september 2014 • 15:31 • Clubnieuws

Als Ledenadministrateur wil ik een spreekuur gaan houden voor de Ledenadministratie in het clubgebouw, met de bedoeling dat alles wat met aanmelden, afmelden en overschrijven te maken heeft, geregeld kan worden vanuit het clubgebouw.  Aangezien bijna alles wat met bovenstaande te maken heeft digitaal  geregeld kan worden is het voor de leden makkelijker en voor de ledenadministrateur zeker om dit persoonlijk te doen. De bedoeling is om volgende week donderdag van 18.00 uur tot 19.30 uur aanwezig te zijn. Als blijkt dat de behoefte bestaat zal dit spreekuur vaker gehouden worden, meer informatie daarover volgt later.

Met vriendelijke groet, Peter van Ravenstein

Ledenadministratie Clubhuis