19 maart 2017  G-team met JUMBO-bus naar Passart-VKC

Geplaatst op 19 maart 2017 • 13:23 • Clubnieuws

Het jeugd G-team werd door de jeugdvoorzitter Coen van Dijk verrast met de verrassing dat wij met de JUMBO-bus naar het verre zuiden mochten. Deze ervaring die het vaandelteam bij uitwedstrijden bijna normaal vinden, was voor het G-team echt een VIP behandeling! Ouders, Opa’s en Oma’s en supporters van het G-team stapten op zaterdagmiddag in! Een reis, die wel anderhalf uur duurde, was vooral een mooie beleving voor Luuk. Hij mocht naast de chauffeur plaats nemen en genoot met volle teugen! Helaas was het een regenachtige dag, maar de wedstrijd was er niet minder om, Sjoerd scoorde en Kevin zelfs 3 maal! De ontvangst bij Passart-VKC was geweldig. De koffie stond al klaar en er kon een frietje worden gegeten. Deze nieuwe tegenstander had het G-voetbal goed begrepen en lieten de wedstrijd met veel plezier verlopen. Michiel, die als extra kracht de eerste helft meedeed, mocht de tweede helft fluiten, Prima gedaan, Michel. De wedstrijd werd met 4-9 verloren tegen deze sterke tegenstander. Volgende keer meer gluk. Namens het gehele team bedanken wij Blauw Geel’38 voor het gebruik van de JUMBO-bus!