24 januari 2017  Blauw Geel JG1 4e op SIOL toernooi

Geplaatst op 24 januari 2017 • 21:57 • Clubnieuws

Zaterdag 21 januari gaan we met het elftal op pad voor een zaalvoetbaltoernooi bij SIOL in Cuijk. Het JUMBO G-zaalvoetbaltoernooi wordt alweer voor de 10e keer georganiseerd. We spelen daar in een poule met Heijen, MULO 2, Theole 2 en SIOL 1. In de poule wonnen we alle 3 de duels waarna de halve finale volgde. De halve finale speelde we tegen Vianen Vooruit, een senioren team dat later werd toegevoegd vanwege een late afmelding. Helaas werd deze sportieve wedstrijd met 3-1 verloren maar we hebben ze goed tegenstand gegeven. Met een knappe vierde plaats zijn we uit Cuijk vertrokken. De prijsuitreiking werd vandaag gepresenteerd en begeleid door Jochem van Gelder, die op zijn grappige en humoristische wijze er een spektakel van maakte. Vandaag hadden we 3 gastspelers bij. Sjoerd, een jongen uit Veghel die kwam kijken of het voetballen bij Blauw Geel voor hem een mooie sport zou zijn. Lazgin en Danny kennen deze jongen van school. Damian, een jongen uit Uden die we hebben gescout bij een toernooi in Oss. Damian gaf daar aan graag te willen gaan voetballen, ook hij kwam kijken of blauw Geel bij hem past. En de laatste was Martijn, de kleinste van allemaal, normaal voetballer van J09-8. Sjoerd, Martijn en Damian, dank je wel voor het versterken van ons team en hopelijk krijgt jullie goede spel een vervolg in ons team.

Damian en Sjoerd

Het jeugd-G-team van Blauwgeel38 is op zoek naar een kledingsponsor. Het team voetbalt nog steeds in de oude tenues. Laat U hart spreken en verras dit team met reclame van Uw bedrijf. U kunt contact opnemen met Piet van Alst 06 53791741

Zaterdagmiddag trainen wij weer in de zaal van het Ven tijden zijn: 13.45 uur tot 14.45 uur. Adres van de sporthal is: Moerven 323, 5464 PG, VEGHEL