2 februari 2017  Après ski party op zondag 05 februari

Geplaatst op 2 februari 2017 • 6:37 • Clubnieuws

Het feest gaat beginnen! Zondag 5 februari is de thuiswedstrijd van ons vaandelteam vs EHC. Dat staat op zich al garant voor extra drukte op het PWA maar ook is het een mooi gelegenheid om onze uitgestelde Aprés Ski Party te houden. De Haas licht&geluid zorgt voor de basis elementen en natuurlijk is  DJ Stan dé man die sfeer weet te brengen met zijn passende muziek. Extra gezellig en een fantastische gelegenheid om met jouw complete team daarbij te zijn. Vanaf 14.00uur gaan de lichten schijnen en zal DJ Stan de geluidsboxen in juiste verhouding op de proef gaan stellen met zijn specifieke hts. Kom samen met vrienden en je teamleden naar de party en maak jouw zondag 5 februari tot een bijzondere zondag!

Lisbeth & Manuela